Nu är jag tillbaka på jobbet igen. De två gågna veckorna har varit värdefulla, känner att jag verkligen hunnit med att ladda mina batterier.

I torsdags åkte jag och Cathrin ner till Jennie i Sthlm. Denna gång med ett plan som inte var försenat (kors i taket). vi fick ett trevligt resesälskap, en ngt förvirrad gammal dam som vi sedan på arlanda fick hjälpa att hitta både till toaletten och hennes resväska. Skratta, jag vet inte, men jag tror att både Cathrin och jag utstrålar ngn slags "gammal-dam-hjälpare" så många förvirrade damer och herrar vi fått hjälpa på våra resor.
Lyckligtvis så slapp vi ornda en buss som skulle ta damen till Västerås för hennes svärson kom för att möta henne (vilket inte fanns på hennes karta)

Jaja, nog om det. Helgen i Sthlm var riktigt trevlig, underbart väder, lyckades fynda det ena och det andra och inte tala om att jag fick träffa en av mina favoriter! Det var så kul att få komma till Acne och se Jennie in action, jobbet passar henne perfekt och man ser verkligen hur hon stormtrivs där!

Jag fick håret fixat, herre gud så skönt att ha fåt det gjort. Nu är jag dessutom VIPkund och det blev skumpa och film som vanligt. Riktigt nöjd med hur resultatet blev :)

På lördagen åt vi på East, mkt gott och trevlig sällskap. Sedan blev det en tur på Soledaritet och sen CaféOpera. Har inte förstått varför man undviker att gå ut en löningshelg i Sthlm, men nu vet jag det. Allt trevligt och skötsamt folk verkade plötsligt helt väck och istället var det som att luffarna kommit lös. Antar att det är folk utifrån som just fått lön och bestämt sig för att dra på stureplan och bränna allt på en kväll och beté sig som drägg.

Hur som hellst, bortsätt från utgången efter middagen, så var det en riktigt trevlig helg. Jag och Jennie gick en lång härlig promenad i solen efter vattnet morgonen därpå i närmare en timma och tog igen all fölorad tid.
Vänner är bland det viktigaste man har och jag har 4 mkt speiciella töser som jag är så lyckliga över att jag känner!

ANNARS DÅ?
Ja, tom och jag kan inte låtabli att prata om resan, längtar så att jag spricker!! Tom köpte dessutom idag ett program så att vi ska lära oss pourtogiseska. Jag vill resa nu, nu, NU!! Hur ska jag kunna vänta ett helt år?! Roligt som bara den är det iaf.

Med andra ord, livet känns toppen! Jag är lycklig! Jag har så underbara vänner, världens bästa mamma och pappa, en pojkvän som jag älskar mer än allt och Moses; min underbara vovve som äntligen kom tillbaka till Ösd från sommarkollot hos föräldrarna i Norråker.
Nu känner jag verkligen att jag har orken, glädjen och utmaningen att ta tag i mina nya agenter och gör dem till företagets bästa.

Vi hörs!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress