31 december 2007

Julkort

Bara mina fåniga ord

Har som sagt inte haft ngn usb-kabel och har därför inte kunnat lagt in några kort från i jul. Men nu när jag är tillbaka i Ösd så kunde jag lgga in dem. Var  så god:

image530
Nu är Leo så stor att han börjar förstå vad tomten är och han tyckte det var jättespännande.
image531
 "våga-vägra-ström" Karl-Ivar, Stoffe, Lillhenke, Andreas och Mella.


Så har ännu ett år gått, mkt har hänt. Det har varit ett bra år. Vi hade hemvändardagarna, vilket nog var årets höjdpunkt - vilka minnen att tänka tillbaka till. Vi firade 5 år tillsammans, Vanja föddes (min brorsdotter), jag har fått spendera mkt tid uppe i Norråker samt träffat många av mina vänner, jag har pluggat både matte och kemi samtdigt som jag jobbat. Det blev ett bra slut med Boxer.

Vad har jag då för förväntningar av 2008? Det första jag kom att tänka på är ju flytten med jobbet, vilket jag ser fram emot. Jag tänker dessutom fortsätta plugga, men denn avår kommer jag ge mig på, förutom Mattematik D, Kemi B och Fysik A, förhoppningsvis även fysik B. Man vill ju bli klar ngn gång.
Nyårslöfte detta år? Länge sedan jag hade ngt sådant. Sist var mitt löfte om att alltid ha bilbälte, vilket var lagomt för min del, har ännu inte lyckats bryta det, så det skulle passa utmärkt om man kunde komma på ngt liknande.
Jag ber om att få återkomma.

Nu ska jag laga mig en brakfrukost, sedan ska jag börja fila på detta års nyårsfirande.
image533
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress