Den här veckan har jag jobbat 15-23, så Ni kan ju ana om hur mkt Yra det har blviit för min del. Dessutom jobbar jag helgen också. Var dock ut på stråket med min sockerbit Jennie i måndags, direkt efter jobbet. När stråket stängde blev det Marité och sedan hemgång.
Det var så himla kul att få  gå ut och bara dansa exakt hela kvällen och med en av jordens underbaraste töser dessutom! Även fast jag bara fick rå om dig under två dagar, tycker jag ändå att vi hann med varandra, prata om allt det där man längtat efter, druckit flera koppar kaffe och bara tittat på varandra. Tänk om man kunde få ha de så oftare, det är så trist att hon måste bo så långt ifrån.

image97Fast i fredgas blev det lite Yra. Cathrin och jag gick in på området och kvällen blev riktigt trevlig. Vi dansade praktiskt taget hela kvällen och humöret var på topp. Vi bröt vid två efter en burgare och utebliven karusellåkning.

Ikväll slutar jag kl 19:00. Då blir det först grillat med kärleksmannen och sedan vet jag inte vad det blir. skulle vara kul att gå ut ikväll igen, men Cathrin jobbar till 22:00 och älsklingen är inte så sugen på att gå in två dagar..

Nu jobbar jag tills på onsdag, sen väntar 4 dagars ledighet - längtar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress