Igår klev jag upp kl 6, gick på jobbet vid halv åtta. Fick min efterlängtade massage, sedan kl 13 så bar det iväg till Backe. Väl där gjorde jag ett kort stopp och lämnade Moses och Tom, sedan körde jag vidare till Örnsköldsvik. Jag ska spendera hegen där hos Liza.

Igårkväll var det RIXfm festval. Det var uppträdande av bl a E-type, Velvet, Idolola och ngn till som jag och Liza trodde var Sebastian. Shit the same. Det var trevligt iaf, sedan när allt var slut runt 22 så körde jag hemm oss till Liza. Hon bor verkligenjätte fint, så stor lägenhet för att vara en etta.

-vi bestämde oss igårkväll för att vi skulle sova ut. Likt förbannat vaknade jag flera ggr i morse och tillslut orkade jag inte dra mig längre utan klev upp och kolla vad klockan var. Den var 8 =/

Idag ska vi spendera hela dagen med att göra oss fina inför ikväll ;) Vi ska ha en riktig tjejdag! Det ska bli kul. Skratta dem som känner mig vet ju hur mi förra vistelse i Övik var, så vi får hoppas på att Övik gör ett bättre intryck på mig den här gången.
J

önskar att jag va där med dig min vän.. aa va kul du kommer att ha ;) sköt om dig och festa lite för mig.. pusss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress