Idag har jag minst sagt varit flummig. började med att jag gik till jobbet en hel timma tidigare än jag skulle. Hur diffar man med en hel timma? Inte nog med det så köpte jag och Jonas glögg och pepparkakor som vi tänkte bjuda mina agenter på, men sedan kom vi på att det inte var några ur teamet som jobbade idag, förän efter kl 17:00. inge glögg gick till spillo, utan vi bjöd in några TL-kolegor och PS:er, det uppskattades!

Vi var ju dessutom och kollade på våran kommande arbetsplats 2008. Man kan inte tro att vi ska redan om en månad ska få flytta in där.

Våran floormanager Rikard, Snickaren Martin Persson aka Pecha, Broneus och jag.

Ledig i morgon, ska upp tidigt, tidigt, för bror ska låna min bil över helgen och jag måste dit med den innan tiden hos frisören. Men nu är det dax för film och ett glas rött.
Må gott i viteryran!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress