Sitter här framför tv:n och har för över en timma sedan försökt tagit mig till sängen. Antar att vetskapen om att jag kommer sova ensammen inatt får mig att inte riktigt vilja gå och lägga mig.
Jobbar i morgon, 10-19. Var och kollade in mellas nya lya, vilket kap! Blir nog suverät det där åt lilla stumpan, sen så ringde Jennei, att jag alltid bli på så magiskt glatt humör så fort jag får höra tösens röst!
Nä, det är på tiden att du beger dig uppöver snart tycker jag! Blev bestämt med Mella att jag nästa helg ska följa med henne, Anka och Jennifer på styrdans. Hur kul kommer inte de bli?!
Party, Party
image375
Y.M.C.A

Nä herre gud, nu så går jag och lägger mig. det är himla märkligt, inatt så var det andra natten i rad som jag var uppe och gick i sömnen. Det var jätte länge sen jag sist gjorde det. Det skummaste av allt är ju att jag alltid kommer ihåg dagen efter att jag gjort det, liksom vaknat upp köket av att jag letar efter ngt eller ngn, jag är som i ett tillstånd där jag fortfarande sover men ändå vid medvetande. Läskigt värre.

Nä, gonatt på Er.. Sakna min Tom och min lilla Moses.
image376
inatt får jag behålla täcket för mig själv :(
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress