.. återstår av dagen sedan får jag gå hem och göra helg. Sitter just nu och väntar på att min säljare ska göra sina sista försäljningar så att jag kan göra klart faktureringen för den här månaden.

Samira frågade lite snällt om jag var allergisk mot  kött, lax, halumiost, grönsaker eller gratäng. Hon är allatiders, va trevligt det ska bli att få spendera lite tid med henne!

Var på massage nu 14:30. Berättade för massören att jag är så knepig under högra skulderbladet, så han har knäckt och tyckt och tro på fanken att nu är det helt borta! Vilken mirakelkarl säger jag då bara! När allt tänjande och knäckande var över återgick han till vanlig massage och vanligtvis så brukar jag babbla på om allt och ingenting med han (översociala jag) men denna gång somnade jag (!) vaknade till av att jag låg och gapade och tänkte "shit! bara jag inte har legat och dregglat på golvet så att karln halkat och slagit ihjäl sig!".
För Er som inte vet så har jag ett ovanligt salivöverflöd sedan jag som tonåring idrottade väldigt mkt. Hursomhaver så var ingen skada gjord och jag kunde gå därifrån nöjd och belåten.

Nej, nu får jag passa på att önska Er en trevlig valborgsmässoafton för nu gör jag helg!
image1027
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress