28 februari 2008

D-Day

Bara mina fåniga ord

Idag är dagen med stort D. Jag är taggad och ser fram emot att få svettas och slita.
18:30 är det uppbokat för Pulzcykel Intervall. Jag har inte tränat sedan i höstas och ska jag vara ärlig har jag väl inte märkt ngn skillnad på mina yttre faktorer. Det är inte så att jag har lagt på mig ngt eller så (börjar tro att jag aldrig kommer göra et med tanke på hur mkt mat jag jämt trycker i mig). Däremot har jag inte vågat se efter hur det är med konditionen och det är den som det ska bli ändring på.

Jag har en vän till mig som ska hänga på (Maria) och vi funderar på att följa ngn slags träningsdagbok, där vi lägger upp och planerar våran träning. Vi har dessutom kommit överens att vi ska äta bättre. Inte mindre utan snarare mer: Frukost - mellanmål - lunch - mellanmål - middag. Jag som älskar allt vad mat heter tycker att det var ett bra förslag!
Funderar på om jag skulle lägga upp min träningsdagbok här på bloggen. Skratta hade förvisso varit kul med lite klychiga "för och efter-bilder". Vi får se vad det blir med den saken.

PULZINN Träning & Hälsa


Låten för idag: Benny Benassi - Every Single Day



Till Mor: Va kul att höra att ni kom fram välbehållna, hoppas att Ni får bättre väder! Alla hälsar så mkt tillbaka!!
Hoppas att Ni får en toppensemester, drick en whatermelonshake för mig och hälsa anna-Lena från mig och Maria!!

Falskhet har alltid förmågan att
 avslöja sig själv.





 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress