Det är strax dax att sova. Har bäddat rent och finns det då ngt härligaare än att lägga sig nyduschad!

Den här dagen har gått fort. Var på tre möten idag, ett var bl a om de kommande lönesamtalen som vi ska ha med våra agenter. Har precis fått en ny agent, en karl på 45+, så det ska bli spännande. Svårt att hinna bilda en uppfattning på så kort tid, men jag gillar utmaningar i alla dess former, så det ser jag bara fram emot.

Jag tog farväl av mor och Anna-Lena som just nu sitter på planet till Thailand. Sedan efter jobbet for jag och Maria och signade upp oss på Pulzin. jag får lov att säga att det blev ett mkt bra första intryck. Nu är det hårdträning som gäller. Snygga armar och mageoch skam den som ger sig! (mitt nya motto eller?)
Tom har dessutom också gått in för det här vilket gör allt mkt lättare. Inget snask, nog för att vi sällan äter så mkt sånnt, och ingen onyttig mat.
image728Vi köper istället mkt honungsmelon och annanas och skär upp i bitar och mummas på framför tv:n. Dessutom så har jag kommit på ngt nytt som verkligen är supergott. Saltärtor som man kokar upp och sedan krossar grovsalt på - mummsigt gott! Testade det första gången när jag, Jennie och Chatrin åt på East förra året. Rekomenderas!

Var förbi bror ikväll igen med lite godis, cola, sockar mm. Han såg ut att må mkt bättre! vi tittade på Rent Hus och förundrades hur människor kan klara av att leva i sån kolosal röra!

Nej nu blir det sängen. Sov gott gott folk!


Kommer fräckhet, följer skam.
(bibeln)
Anonym

Ja nu ar vi Thailand och jag kan inte komma ihag din mailadress sa det far bli den har vagen. Allt ar bara bra och du kan val halsa till pappa, Marcus, och mormor och morfar.Det har varit lite regn och mulet har men det kanns bara bra anda.
kram mamma

Anonym

Ja nu ar vi Thailand och jag kan inte komma ihag din mailadress sa det far bli den har vagen. Allt ar bara bra och du kan val halsa till pappa, Marcus, och mormor och morfar.Det har varit lite regn och mulet har men det kanns bara bra anda.
kram mamma

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress