31 januari 2008

Andra bullar

Maria lånade min kavel igår för att baka bullar, duktiga hon. Blev så inspirerad att jag tog och bakade matmuffins och det var på tiden. Jag vet att jag lovat flera utav er att jag ska lägga upp receptet  och jag lovar - det kommer!
Hursomhaver så var jag och Moses förbi där igårkväl och fik mjökl och nybakade bullar, hon kan det där med att baka, Maria.

Torsdag, mina vänner. Jag ska på massage nu 9:30, ska bli skönt. Dock är det inget att jämnföra med den oljemassage man fick i en timma vid stranden i Thailand. Sedan efter jag slutar ska jag gå och ämna blod igen, torsdgar är de enda dagarna de har öppet till 18:00 och de ringde och berättade att de var brist på blod, så jag ska ta och knta dit efter jobbet.
Torsdag innebär en till sak också; jag får åka hem i morgon och som jag har längtat! Att få träffa mromor och morfar, att få äta så borskämt god mat med mor och far, att få åka till Borga med bror en hel dag och nöta brädan ännu en gång, att få gå långpromenad med hundarna och prata om allt och ingenting med minunderbara mamma.

Moses lärde sig btw skall på kommando igår *stolt*. Lite förvirrande för honom eftersom han är en hund som inte skäller i vanliga fall, men han är så lättlärd så det var ingen konst. Min söta vän! Att man kan bli så betuttad i en sån liten krabat, m blir knäsvag. I förrgår natt vaknade jag och märkte att han hade smygit upp och lagt sig mellan mig och Tom, på rygg, med nosen rakt upp mot kudden och bresade (skriver man så?) med bakbenen.
Han var så charmig att jag inte annat kunde låta han ligga kvar där.
image614
Moses

Emma

åhhh emma, jag vill också ha ett djur=)

Svärmor

Gosemos....Känner igen ställningen ha ha ha...Förlåt, men jag/vi skämde nog bort honom litegran medans ni var i Thailand men jag/vi kunde inte heller motstå denna charmiga mysiga gosiga Moses när han kröp upp mellan oss. fast han låg där bara en stund för att få lite kärlek sedan så kröp han ner till mina fötter och låg där resten av natten. Saknar honom där för Molly hon kommer bara en sväng för att bli kliad och gosad med sedan så hoppar hon ner till sin bädd som blivit alldeles för liten nu men hon verkar trivas där ändå vårt lilla pyre.
Kramiz så länge !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress