Vilket härligt humör jag är på idag. Det hela började i morse när jag var mitt uppe i frukosten. När gröten nästan var färdig, frallan poppat upp ur brödrosten och jag stod och skalade ägg ringde mobilen - det var bror som undrade över planerna i helgen.
Först ville han tacka för lånet av bilen, han fick nämligen låna den under min vistelse i Thailand, så han skulle hjälpa mig att fixa några grejjer på den i helgen när vi åker upp till Norråker.  Sedan frågade han om jag inte var sugen på att åka upp till Borgafjäll med han och Leo på lördagen.
Jag blev så glad, för det absolut bästa som finns vintertid är att få guppa i 15-gradit puder och känna snön stänka i ansiktet. Dessutom så ska vi se om Leo vill lära sig att åka skidor. Marcus var själv 3 när han började, jag var nog 5 tror jag. Men lilla Leo är bara 2½ så vi få se hur det går :)
Gröten brände fast, frallan hann bli hård och ägget kallnade, men va gjorde det? Jag längtar så otroligt mkt efter helgen.

image620
Det kittlar i kroppen!
mamma

Och jag längtar efter dig...!

Emma

Har inte bokat tillsammans med Hanna men hoppas på att möta upp henne och hennes reskamrat nånstans, skulle vara skit skoj. Vet inte riktigt om jag heller egentligen borde vara ledig så länge, det blev en ego resa=))) Men en helg i Norris och Borga är väl inte heller helt fel? kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress