Det är StorsjöYran mina vänner och en av de bästa har kommit upp. Så roligt att få träffa henne.


I måndags var vi ner och åt på stråket, därefter tittade vi på lite stand up comedy med Morten Andersson. Trevligt!




Igår tog vi och åt lite våfflor sedan gick vi ut och solade, drack lite mouserande vin, jordgubbar och snackade strunt.

DAGENS ÄCKLIGASTE:

Det låg en crazy indian-guy som låg i sina fillangar och skrevade emot oss och glodde läskigt mkt. Efter ett bra tag bestämde vi oss för att flytta på oss och la oss bortanför ett äldre par och då gick karlsnusket.
Va fan höll han på med?!!! Till och med det äldre paret hade reagerat på hans betéende. Så smaklöst..

YRANS SKÖNASTE:
Pecha

Pecha Logen, midsommar

Pecha Kebabcity, i går.
Jag kan inte bestämma mig vad som är skönast: att han hade exakt samma kläder eller poesen. Hur som hellst, det är lltid lika trevligt att träffa honom :)

Igår så hängde Cathrin med också, det var kul att gå ut vi tre igen.

I tisdags åkte jag ner till Sthlm och friserade mig - Detta är resultatet. Det blev askblont och jag blev mer än nöjd. Dock trodde jag aldrig att jag skulle hinna. Flyget landade 9:50 och jag hade tid 10:30. Men som tur var gick arlandaexpress precis när jag kom dit och likaså pendeln - flyt.
17:15 flög jag tillbaka så jag hann med lite shopping också. Jag måste erkänna. Tidigare har jag alltid velat haft shoppingsällskap/smakråd. Smakråd är ju jättebra, men själva sällskapet tror jag att jag klarar mig bättre utan. Missförstå mig rätt, men jag blir som effektivare tycker jag. Det slog mig närmligen tisdags när jag traskade omkring där ensammen :)

Nåväl Torsdag och jag är sugen på våfflor. ikväll är det kent! Nej nu ska jag ta och klä på mig och göra mig ordning för att gå på stan med Tom och pojkarna.

Gårdagens bästa:

Tom kom sedan till Marité och frågade om jag inte ville gå och käka med honom, så jag lämnade töserna och följde med honom. Helmysigt att få vara vi!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress