Efter att ha gått med Moses ner till badhusparken så att han fick springa lös lite till så berättade TOm att han hade tankat Sex and the city-filmen. Så i samma stund som EM-finalen skulle avgöras så tittade vi istället på film och frossade dajmglass. Tänk vilka uppoffringar han gör för mig!


Filmen var ruskigt bra, säger som Petra igår att jag lär nog se den ett par ggr till! Jag kan nu slå fast vid att Samantha är och har alltid varit min favorit, vilken är din?
Emma

Åh jag kan inte välja... men okej måste jag så blir det Carrie

Petra

Tjenare tjejen! Ingen fara, kul att se dig! vi gick hem tidigt, känns som vi knappt hann in, innan vi hann ut :) Ja, ÄLSKAR filmen.... sååå bra. Min favorit är nog Carrie, men serien eller filmen skulle inte vara fulländad utan alla fyra :) vi får planera ngt, så vi kan ses... kanske fredag kväll? en öl nånstans? stuart åker på fredag morgon, och innan nu e jag fullbokad.. eller om vi tar det nästa vecka nån gång..? ha det fint!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress