När klockan slog 17:00 stängde vi ner allt och begav oss till Marktwain för afterwork både Team hanna och tem Emma-lisa. Det var mkt trevligt, även fast buffén var kycklingfilé så som jag åt till lunch och att jag fick nöjja mig med alkoholfria drycker.
image846
Axel, Fredrik, Bert-ove (min chef)
image847
Hanna T, Andreas och TL-Hanna
image848
Mina två agenter Mathias och Peder

Vid 19:30 lämnade jag sällskapet och gick upp till Hotell Emma, där min fina mor satt i en svit helt för sig själv. När jag kom dit visade det sig att pappa bestämt sig för att köra yttligare en gång till Ösd så han var också där!
image849


Vi tittade på Let´s dance och sedan gick jag hem till Tom och Moses. nu har vi städat hela lägenheten, skurat och dammtorkat, så jag ser verkligen fram emot att gå och lägga mig nu.
I morgon väntar innebandyavslutning i Backe med middag och festligheter. Få se om jag hinner gymma ngt innan det bär iväg.



Du ska veta att jag är snabb, jag kör 20 minuter på en kvart!
(pappa om att det inte skulle ta lång tid för honom att köra till Norråker fram och tillbaka)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress