30 september 2008

Viloläge

Bara mina fåniga ord

Frukosthandlandet slutade iaf med 4 nya köksstolar och två garderober. Det var baskemig på tiden! (bilder kommer innom kort är utan kamera som Ni vet).
Opponeringen idag gick bra, intressant att träffa de andra i klassen och höra hur det hade gått för dem att plugga inför tentan på torsdag. jag fick nämligen intrycket att ingen verkade ens tittat i boken och alla blev helt förvånade när jag sa att jag nästan hade sammnfattat hela boken. För just de ja, jag har nämligen för yppiga 5 min sedan äntligen blivit klar med mitt skrivande.
Så i morgon ska jag skriva ut resterande papper, samt göra några gamla tentor så jag kan plugga gärnet.
Dock kan jag inte sticka under stolen med att jag känner mig ändå jävligt oförberedd än så länge. Långt där inne i skallen har jag ändå ställt in mig på omtenta, så det vore inte förödande om det gick åt skogen.

Hur som hellst. Som väntat har Moses inte varit annat än i viloläge denna dag, han vill knappt gå ut. Helt slut efter helgens äventyr. Tom har monterat garderob halva dagen och jag har monterat några lådor. Ska bli så jävla skönt att få bort alla kläder!!

Avslutar med lite Claudia Schiffer. En kvinna som jag vanligtvs inte tilltalar mig så oerhör mkt, men här visar hon att hon har sina stunder:




Kvinna, va fin du kan vara ibland....


Nej, nu ropar mina böcker efter mig...


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress