En timma senare,
Jag skrev som bara den och trots att man hade på sig ända till kl 13 idag så kändes det som att jag var klar redan 8:45. För ovanlighetens skull skummade jag igenom alltsammans och en kvart senare konstaterade jag att bättre än såhär blir det inte.

Skönt att det är över och skönt att få åka upp till Norråker idag. Oskönt att måste behöva vänta ända till kl 13 och oskönt att det är 140-fucking-2:an som man måste åka med. Nåväl, vet att det kommer vara värt varenda infart och omväg och tid :)

Handlade presenter till lillpluttan igår. Både från mig, mormor och mamma. Hon kommer bli faster upp i dan kan jag meddela - finns så otroligt mkt charmigt!

Ang min dåliga uppdatering och brist på bilder så är det pga att internet tjorvar (som vanligt). Dock hoppas jag på att få bjuda på massor av vårbilder hemmifrån.

Nej, nu ska jag ta och knata hemmåt. Packa och promenera med pojkarna. Ikväll är det majbrasa nere vid bävercampingen - i morgon kommer värmen!

Sa jag förresten att det är skönt att tentan är över? ^^ SKöt om er

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress