Ok, en sak går ju att konstatera...

Svärfar är inte att leka med. Igår gott folk bjöd svärföräldrarna på en helt underbar middag, sedan var det fotboll. Festligeheterna tog fart när rätt lag vann. Det spelades scene it och senare kom även bror och anslöt sig till sällskapet.
Svärfar servade med drinkar och kix hela kvällen och allt slutade i en utgång. Ok jag kan säga såhär. Tom och hans kompisar slarvade bort mig påväg till krogen. Själv så hamnade jag i en lägenhet med en 60 åring, sjöng Dan Andersson och käkade korv och uppstekt potatis - Va?!?!?! Herre gud, vad gör jag ibland?
Jag förstod först hur onykter jag var när jag kom hem och fann att jag gått ut utan min handväska och mitt löshår - Det hade jag dragit ur och lämnat hemma.

Skönat av allt var nog min bror. Idag ringde han och berättade att han träffat en kusin på GIII som sagt åt han att följa med hem till honom. "Ja" Tänkte bror och somnade i bilen påväg dit. Väl i morse när han vaknat och tänkt gå hem märkte han att han var mitt ute i ingenstans - Han var nämligen i Järpen!!

Som sagt, efter det här kan man endast konstatera en sak: Svärfars drinkar är inte att leka med....

P.S Tack Jennie för hjälpen inatt ;)
Johanna

Hahahaha...vilken kväll!! :D



Ahh..jag förstår dig.. ;)

Det är bara fint med magen..den växer och frodas..ska precis lägga ut en bild. :)



Kramar

Madde

Haha jag skrattar så jag dööör! Svärfars drinkar vill jag oxå prova på! Haha!

Jennie

jorå såattee.. farsan var ju bög han... haha. Jag skulle ha varit med =) Det var så lite, trevligt att man kan vara sällskap även om jag är 80 mil bort.



puss

Jennie

Hej, det är jag igen =)



Har kollat biljetter, är datumet spikat för i så fall bokar jag? Tänkte landa 10:30 på fredagen och hem 09:55 på måndagen, så vi slipper stressa på söndagen.



Vad tror du?

kraaam

Svärmor

Jorå...Hans drinkar ska man se upp med ha ha ha..Tack för en fin helg hos er !!

Karmelikram från oss !!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress