Jag är helt slut. Mamma överträffade sig själv idag (om man nu ngnsin kunde tro att detta vore möjligt). Efterrätten med dajmtårtan var verkligen pricken över i:et och nu sitter jag här kämpandes för att inte somna (matkoma kallas det).


Slingorna blev jättebra, i morgon ska jag lägga i färgen också som ska sätta stuns på kaluffsen. Fick btw besök i duschen idag. När jag står där och tvålar in ansiktet som mest känner jag hur ngt stryker omkring runt mina ben. Jag sköljer bort tvålen i ögonen och ser hur Silas tittar upp på mig, blöt, viftandes på svansen...

Dagens skönaste:
Nere i Nyåkern hos mormor och morfar, går jag in med valpen till morfar (som ligger i sin säng) för att visa upp honom.
- Vad heter han? Frågar min havlt döva morfar
- Han heter Silas.
- Egon?! De va ett bra namn det!
Linda

Hej!

Hur är allt ida?

hoppas helgen har varit bra :)

Såå söt bild på er lille!!

sandra

fin blogg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress