Silas fick för fösta gången uppleva gammelvägen på väg ner till 11-kaffet


För att ha en bruten lilltå så kan han springa väldigt fort :)



Mellan tvättarna körde pappa upp mig till Rolfs boern så att jag kunde åka skidor därifrån och hem med wilson och Moses



Kameran la av efter 3 bilder, så fler blev det inte. Nu sitter jag med hårfärg i håret som mamma hjälp mig med att sätta i. Sedan väntar middag här hemma med Marcus och hans familj som sällskap.
Nej, nu måste jag tvätta ur det här innan håret börjar trilla av från skallen!
Mia

Oj vad snö ni har. Här börjar det gå mot vår nästan, allt är borta o det är torrt o plusgrader. Jag måste erkänna att hur vackert det än är så är jag inte avis. :)



Kram på dig tjejen

Carro

Vilka härliga bilder, det ser verkligen underbart ut! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress