30 juli 2009

Paris del V

Resor

Dag 4 - DisneyWorld:

När vi kom till DisneyWorld så blev vi mäkta imponerad, detta var våran första syn, när vi sedan förstod att det här var bara entrén där man köpte inträde så kunde man inte ana hur stort det skulle visa sig vara..


När vi väl kom in så möttes vi av en orkester på Main street. Hela gatan var uppbyggd så som det såg ut på 1920-talet

Sedan såg vi slottet....


Innuti slottet


Alice i underlandet - en laburint






Påväg mot indiana Jones-berg och dal-banan vi köade i 51 min

Spöhuset

båten mark Twain



Mikey and friends hade ett uppträdande




Vi stannade kvar tills det blev kväll och allt blev så vackert när de  tände all belysning och smålampor. Synd att jag inet lärt mig riktigt ännu att fota i mörkt ljus, för jag kan lova att det var minst 17 ggr vackrare än vad bilderna visar..


Det spelades spel, åt och dracks, skrattades, åkes veteranbilar och karuseller - det var en väldigt rolig upplevelse måste jag då medge!
Hanna

Du verkar vara en god bit på väg att bemästra din systemkamera tycker jag! Ni verkar ha haft det fantastiskt, och jag må säga att ni varit effektiva! :) Jag kommer nog hem till Tåsjö på måndag och stannar till fredag, men jag gissar på att du jobbar?

p u s s y d o l l

Sv; Tack tack :)

Åhhh jag vill också till Paris! Knappt avis. :)

Nadine

Tack! :)

Ni ser ut att ha haft en helt underbar resa!! :D

Jannike - Mamma till Kevin

jätte söta och fina kort:)ser riktigt mysigt ut där.

Linda - ndaiL

Det ser helt underbart ut!'

och vad fin din klänning är!!

Paulin

Åh så härliga bilder! Jag hade gärna velat åka dit, hihi barndomsdrömm ;)

Josefine

En tredagars kostar 1040kr. Rätt dyrt.. men lätt värt, eftersom det inte händer så mycket i Ösd annars. :) Fina bilder, är du nöjd med kameran?

Paulin

Hihi tack tack!

Jaså roligt att höra, riktigt skön stil björnen har ;)

Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Åhh så fint! Vilka härliga bilder från Disneyland. Och vilken superfin klänning du har på dig!! :)



Var det dyrt inne på disneyland? :)

Kramar och ha det så kul på Yran i helgen. ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress