29 juni 2009

Boyfriend Jeans

Jag måste  faktiskt medge att det ser för himla skönt ut med sk "boyfriendjeans" och skulle faktiskt vilja införskaffa ett par. Har ju ett favorit-jeans-par som sitter riktigt skönt, men jag skulle vilja att de gick ihop lite mer där nere så att man kan rulla upp dem. Jag vill med andra ord försöka komma över att par som inte är så vida nere vid benen.

Någon som vet vart man kan hitta ett par snygga för en inte allt så dyr peng? Tror nämligen att det skulle bli rätt snyggt till mina nitskor SOM INTE KOMMIT ÄNNU. Vart är ni? Jag vill ha er nu!!
Johanna UNG 2BARNSMAMMA

ASOS brukar ha snygga boyfriendjeans till både billig och lite dyrare penning. I för sig var det ett tag sen sist jag kikade men dem brukar ha. Kolla där! ;) Skulle vilja ha ett par nu jag med då man börjar bli lite rundare.. ;)



Haft en bra dag?!

Jag älskar små kissarna, så söta så man får juh nåt fel!! :)



Kramar till dig!

Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Hur har din helg varit? Den såg härlig ut med alla dessa bilder!! :)



Min helg har varit tipp topp, strand och sol och bad, en massa god mat och kattförlossning på det. :D



Kramar

Madde

Heeej tjejen! Guuud vad jag har haft mycket att göra på sistonde så jag har knappt hunnit kolla in din blogg! Nu tog jag mig äntligen tid och det är verkligen kvalitetstis att få sitta och läsa och kolla på alla vackra bilder! :) Jag har ett par pojkvänsjeans hemma, som Gabbe hade förrut som han vuxit ur. Det är ett par Lee-jeans och jag älskar dom! dom är sådär snyggt slitna och jag saknar dom! Men jag har sett massor med snygga pojkvänsjeans här på American Eagle Outfitters. Finns den affären i Sverige? Guuuud, nu åker jag hem om en vecka! JAG VILL INTE! Jag har aldrig mått SÅ bra som jag gör nu! Kommer hem precis till dunder så det blir väl en utgång då tror jag. Sen blir det yran! Skulle vara sååå kul att träffa dig och slänga på sig ett par klackar och ut och dansa då! :) Nej nu måste jag fortsätta packa... gråter sitter i halsen kan jag lova... Kram på dig!

Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Jag vet..ASOS brukar ha snygga och tyvärr tycker man väl oftast bäst om dom som är dyrast. Inte kul med så dyra kläder. Jag köpte ett par därifrån för ca 300 kr som jag tyvärr inte kommer i längre. :) Men dom var jag nöjd med och dom var billiga. Jag gruvar mig lite nu, behöver nya kläder då jag växer och då är det tur att HM och Gina finns...för ekonomins skull. :D



Med kissarna går det superbra, dom växer och frodas. ;) Så söta. Ska knäppa mer bilder på dom små pipen.



Vilken härlig helg! :) Jag har inte varit på yran istället jag. :) Gatufesten var bättre förut, nu är det inte många artister som lockar. Jag ska gå om jag lyckas få ihop barnvakt. Men jag hoppas jag ska lyckas. ;)



Massa kramar

Maria

Jag tror att Ellos hade de i sin nya vinterkatalog. Kolla om det är nåt för dej??

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress