30 mars 2009

Hej katastrof

I helgen färgade jag lite på utväxten...

Dum som jag var så gjorde jag det 2 immar innan vi skulle på middag, vilket såklart resulterade i att jag blev tvungen att tvätta ur det innan det var riktigt klart

Resultatet:

Haha, ja, det ser ju förjävligt ut helt enkelt, och det blev alldeles för ljust dessutom. Bilden är väl lite tydligare än vad det egentligen är, men ni ser ju. Jösses...
Men, men. Det är ju bara att fixatill, inte sant ^^

Är tillbaka i Ösd. Igår åkte jag längdskidor innan det var dax att åka till stan. Det var nollgradit och härligt i luften. Lillkillen fick följa med och sprang flitigt de 6 km:rna, men var som död efter det. *Hemska matte*
Är ledig idag, ny kursstart vöntar i morgon. vi har varit ute och gått en sväng på sjön och nu kl 15 slutar Tom och då ska vi gå på stan och kolla på lite kläder.
Ikväll är det pump - längtar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress