Precis, igår inhandlade jag årets påskris och var lika snabb med att pynta det. s nu står det där och spretar inne på köksbordet - trevligt trevligt!


Pumpen igår gick strålande, var på sånt där "jävlaranamma-humör" så idag biter det extra gott i låren. Kursstart kl 13:15, vet ännu inte vad det blir för kurs, misstänker ngn slags metodskurs - det återstår att se, man har nämligen inte lagt ut schemat ännu. Nu ska jag ta och kläpå mig och sedan knata bort på sjukhuset. Var ett bra tag sedan jag lämnade blod och tänkte att det vore passande nu när jag är ledig hela förmiddagen.

Våran nya bil förresten:

Volvo v70 -04  - Underbart med sånt bagaeutrymme för hundarna.

God morgon!
Madde

Jag maste bara tacka. Din blogg gor mig alltid lika glad! Alltid positiv och intressant! Tack for det sotis! Fin bil forresten! Nu tycker jag val anda bara att det fattas en sak.... Som borjar pa B och slutar pa N ;) Hihi! Skot om dig! Glad pask! Kram kram

Siri

Gå gärna in på min blogg och hjälp mig att välja en dikt/sångtext! :D Och läs om min första april!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress