30 maj 2009

Ploppen


Åhh vilken morgon,
Solen strålar och trots blpsten så är det verkligen varmt ute. Idag ska jag njuta till 1000 av varje minut här uppe. När jag kom fram hit väntade mamma och Marcus med grillat - åhh så gott det var! Mammas vitlöksbröd är som inga andra vitlöksbrön - det vattnas i munnen av blotta tanken på dem. Salladen, dressingen till, de soltorkade tomaterna, osten, saltet och svartpepparen - försvinnande gott!

Mamma hade dessutom plockat årets första "plopper" (som vi säger här uppe i Norråker) Nu känns det att sommaren är här, åhh som jag har längtat!


Fasters goaste var ju också där och välkomnade en. Har längtat väldigt mkt efter dem! Nu ska jag äta lite frukost, sedan bär det av till mormor på kaffe. Trevlig helg allesammans!
Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Men tack du söta!! :) Kul om man kan inspirera någon. ;)



Vilka härliga bilder! Och maten ser verkligen god ut!! Jag tror jag följer med dig upp till din mamma snart. ;)



Hoppas du får en underbar helg!

Massa Kramar

Linda

åh va mysigt!

Madde

Sv: Ja hon är verkligen helt underbar! Jag har många vänner, men väldigt väldigt få som är nära. Och dom ska man ta hand om :) Åh shit! 30 grader varmt??? Vad roligt för er! Själv sitter jag här med datorn, kollar ut över ett grått Santa Monica och virar filten kring mig lite till. Vad är det för fel med California right now? Hoppas du får en helt underbar helg i Norråker. Det ser alltid så supermysigt ut och du verkar ha vuxit upp på det ultimata stället! :) Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress