Det blev en snabbis på skolan idag.
Då jag hade tvättid från kl 12 blev det bara två timmar, men jag ska nog grejja tentan iaf. Hade planer på att sitta på skolan i morgon och råplugga så man slipper ligga i så hårt till veckan då jag dessutom ska jobba.

Tom slutar om en timma, har påbörjat ett litet "projekt" här hemma så jag är lite nervös över vad han ska tycka om det, men jag tror att det kan bli bra. Den som lever får se...

Ikväll ska det bli massa mys. Hade lovat att jag skulle klura ut ngt,men just nu är jag kreativ på annat håll så jag har inte rikigt haft tid att fundera så mkt. Men blotta tanken på kvällsmys gör mig varm i kroppen!

Nu ska jag ut i tvättstuga igen. Hejdeååå


Hihi kommer aldrig glömma när Tom spelade den här för mig och tyckte att den stämde så bra

Svärmor

Ha ha ha ha...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress