30 september 2009

Avundsjuka

Hade turen att få åka med Mella och Andreas upp till Norråker. Men först innan så blev det ett stopp i vad som kanske kan komma att bli deras nya hem inom en snar framtid. Mella hade sedan innan berättat att det låg belägrat utanför Lit och att det var en herrgård.
Mina damer, huset/gården är mitt drömställe, precis så som jag själv har drömtfram och föreställt mig att mitt hem ska se ut. Inte nog med att de har ett stall, en bagarstuga, ett stort garage, sjötomt, bastu och massa andra småhus, så har de en stor öppen spis i huset som rymmer (jag lovar er) 8 personer ( i den öppna spisen alltså). Trägolv, gammeldags, lantligt med ett bibliotek på övervåningen. Jag blev alldeles grön av avundsjuka! Jag hoppas verkligen att de får köpa huset!!

Nu är jag i Norråker. Jag möttes av tända ljus, ett glas vitt och sotost. Vi har tittat på idol och som väntat var min favorit bäst ( vet aldrig vad han heter, kallar honom för "sunes-sommar-sune" (han var sist ut iaf).

I morgon ska jag hänga med Mella, det ser vi fram emot.

Svärmor

Kan väl inte vara ERIK ? Herregud så bra han är !! Han blir näste IDOL. Annars så vet inte jag hur de tänker. Nåja, kanske lite för tidigt att säga så men han har verkligen potential den killen. Hälsa alla där i Norråker

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress