30 september 2009

Stickigt

Hej onsdag,

Jag tentade i morse. Precis som förra finansierings-tentan så var jag klar först av alla. Denna gång satt jag dock kvar och gick igenom allt sammans ett par tre ggr, snyggade till några siffror, för att sedan konstatera att bättre än såhär blir det inte. Ungefär 1½h tog det för mig att räkna alltsammans, för vi gör ju just de - räknar. Det är inte direkt så att man kan "bättra-på" så som man kan göra om man svarar på frågor med ord.

Nåväl, passadepå att gå en sväng på stan. Kolla in Domus nyöppnade butiker och jag måste medge att det har blivit jättebra: GInatricot, Veromoda, cubus, vila - alla var väldigt öppna, härliga och frächa.

Ville klöpa mig en hösttröjja/kofta. Men kom istället bara hem med en hårinpackning och en klipptid om tre veckor. Vet inte vad jag ska välja...
Har kikat lite på nätet:  VIlken tycker ni?

Isabelle

Den första från gina :) superfin ju!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress