29 april 2010

En torsdag

Igår somnade jag vid 22,

Jag var helt slut efter dagens flyttande, packande och stojjande. Vaknade istället kl 9 pigg som en lärka och har idag gjort 100 saker känns det som. De som kanske var värd att nämna var att jag hänge med mormor. Tog med henne på en biltur ner till morfar. Han var pigg och glad den här gången så det var verkligen jätterolig att träffa honom. Ännu roligare var det att se hur glad det gjorde min mormor.


Underbart att vara hemma




Fick idag ett glädjande besked som jag inte får dela med mig utav riktigt ännu. Men äntligen är det skönt att för en gångs skull ha lite medvind. Jag ser verkligen fram emot sommaren!

Avslutar med två bilder på lillgrabben. Gjorde ett ryck i förrgår och tvättade honom och till vilken nyaa kan man ju fråga sig idag?

Sov gott raringar, nu blir det sängen!

Maria

Tok fina bilder juh! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress