Hej raringar,

I skrivande stund befinner jag mig i Norråker. Flytten flöt på, men jag är verkligen helt slut nu. Då pappa har problem med kärlkramp ville jag hellst inte att han skulle bära så mkt så jag envisades med att bära de mesta själv så fick han stå vid släpvagnen och tänka ut smarta sätt att packa. Allt eftersom flytten fortlöpte blev jag mer och mer less, mer och mer förbannad och mer o mer adrenalinpumpad. TV, diskmaskin, soffa - bar skiten som att jag aldrig gjort annat tidigare.

Jag slocknade innan vi ens lämnat Ösd. Nu är jag hemma i Norråker. Mamma välkomnade med drink, middag och vin. En månad här kommer vara väldigt bra.


Mamma ringde härom dagen och berättade att Wilson har fått skabb (?!!) Läskigt, så nu måste jag behandla lillgrabben också, två veckor ska det ta tydligen :(

Nej dax att packa upp... Hejja

Bara jag

Lilla vännen ! Omtänksam som du är så förstår jag din frustration men som tur är det lite j***lar anama i dig så du fixar det mesta. Hälsa de dina där i Norråker och ta hand om dig och Mosepos nu. Kramen så länge !

madde

skabb ör ju inge skoj,men nu är de ju så himla enkelt me en liten pipett man lägger en droppe i nacken på dom :) å upprepar efter 2 veckor,dyyrt,men himla enkelt iaf :) specielt ni som ha hundar me så mycke päls :)

Emma-Lisa

Sv Madde: Ja, jag var förbi hos vererinären i Ström och har nu börjat behandla Moses. Vill ju som sagt inte riskera att han kan bli/är smittad.



Sv svärmor: Jag ska hälsa så otroligt mkt till dig och alla andra där borta i Backe från mamma och pappa! Ha en trevlig sista april! Krama om

Maria

Vad vill du oxå ha, MC-åkning eller dansgala på lördag? ;) duuuu, kom och hälsa på mig och malin när du vill, hur du vill! :)

Madde

Hej min alldeles egna partypingla :) Tycker att du ska ta bussen hit till stan så att vi kan ta våra morgonpromenader tillsammans ;) Puss påre!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress