24 december 2010

På svensk mark

Partyparty

Det är över nu..

Jag kan inte tro det! Jag är helt... TOM i själen! Var jag ens där? Gud känner mig så förtvivlad, splittrad, ledsen, glad, trött, slut, matt... 30 timmar jag vi hållit på att resa. Pga flygkaoset i europa fick vi först vänta  i 2 timmar innan vi ens fick checka in bagaget. När vi väl kom till Paris var vårat flyg inställt och vi skulle flyga först kl 16 på julafton. Dock lyckades vi boka in oss på ett tidigare plan och nu sitter vi här... På arlanda. Jennie har redan åkt med sina föräldrar..

Behöver jag säga att jag gråtit hejdlöst? Inte bara för att jag lämnat L.A, alla vänner som jag lärt känna och det sagolika livet jag levde där borta och tro mig - jag har levt som en stjärna! Nej, jag gråterframförallt för att jag nu måste splittras från det jag har kallat för "familjen" i 4 månader. Mina två vapendragare, mina grabbar, mina lyckopiller, mina bästa vänner.

Jag kan inte fatta att jag inte ska få leva med dem längre.. Och jag är rädd att sorgen kommer bli ännu större när jag kommit hem och man verkligen landat. Nej, gud fixar inte att skriva mer om det nu..

Lite bilder från den här veckan... Hela den här veckan har varit ett enda långt hejdå..

Hade avskedsfest hemma hos oss...

Bernard och Jennie

Emelie, Madde och Bernard

Max, Jennie, Hendrik och jag i taxin påväg till Colony

Colony

The gilrs and Dakota


Och sedan var detdax igen...

Fabian, Pär, och grabbarna

Sevada, Jag Fabbe och Robin

med ernst, som bjöd på den mest fantastiska dans jag ngnsin skådat tidigare - wow! ;)

I tisdags hade vi våran sista dag i L.A, skulle man kunna säga... Och vi avslutade där vi började - på IHOP..

När vi satt och väntade på att få flyga till L.A skrev vi alla varsitt brev till oss själva om våra förväntningar och hur vi trodde att våra liv skulle se ut efter den här resan. Vi öppnade dem på IHOP - ingen utav oss mindes vad vi skrivit, men mkt stämde och mkt stämde inte alls. Vi skrattade och grät om vart annat..

Det städades och flyttades ur lägenhet..

Och avslutades med Middag på cheesecake factory med Lisa, Linn och Emma, för att sedan gå på Trousdale, som för övrigt var grymt!
Herre gud, hur ska detta gå egentligen - så mkt jag kommer sakna, samtidigt som jag dör av längtan efter min familj, mina hundar. Har dock mkt att se fram emot i och med flytten till Umeå och Hanna - Ny skola och utbildning.

Nej, nu ska jag ta och kolla igenom lite bloggar. Har inte kollat igenom en enda blogg under tiden jag varit borta..

Och btw - God Jul på er alla!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress