Om det är ngt jag kan bli upprörd över  så är de elaka kommentarer,

Jag är och kollar runt bland vänners bloggar, men även andra bloggar tillhörande vanliga svenssons och jag skräms över hur många det är som får dessa sortens kommentarer. För mig är detta ett mysterium... Ogillar man en blogg/ägaren av bloggen, så varför ödsla sin tid på att skriva ngt nedvärderande  till denne? Varför inte  istället gå in på en blogg man gillar och istället skriver ngt snällt? De finns ju en uppsjö av bloggar, så intresseras man av att läsa bloggar, är det nog inte så svårt att finna ngt med ett innehåll som man gillar också.

Eller det kanske inte är ett mysterium, det kanske är ganska solklart; personen gör dig avundsjuk och du njuter i några minuter av att få såra den personen, trycka ner han/hon i hopp om att kanske nå den botten som du själv står på.

Det jag kanske vill ha sagt med det här är; Tack alla mina läsare, ni är bäst. Mitt i allt det här känns det som att jag kanske har en jäkla tur som bara får rara och grymt härliga kommentarer. Fortsätt gärna med de och till er andra som snubblat in här och kanske tillhör den ynkliga skaran som sprider skit om er - sluta för guds skull. Bara för att ni mår uselt behöver ni inte få andra att må likadant.

"Det motsatta till vänskap är avundsjuka. Avundsjuka är att vilja vara en annan"

Madde

Bra skrivet! Jag får mycket elaka kommentarer och många ggr vill jag bara strunta i allt och lägga ner bloggen, men då vinner dom och inte jag! Hoppas allt är bra gumman. Kram

Svärmor

Har själv råkat ut för detta med elaka kommentarer. Då mest i "Kojjan". Har heller ingen förståelse för varför de överhuvud taget orkar bry sig att lämna sådana. Hur som helst... Jag tog det som avundsjuka. Sedan tycker jag det är lågt att inte "våga" stå för sina comments för som sagt så lämnar de inga namn men...glömmer att man kan faktiskt kan spåra o se ändå vem som varit inne.

Har just kommit in på rummet efter en underbar god middag på "Källarkrogen" Mår så gott =D Har legat i badkaret och njutit som bara den. Ha det så gott och hälsa alla !

PinkNation

Sv; Så lite :) Längtar verkligen till man får deras produkter!



fin blogg du har :)

ELIN<3SACKO

DU HAR SÅ rätt om det med elaka kommentarer.

Jag har haft det på min blog men det är inte precis roligt med det.

Jag hade bilddagboken förrut har det nu med och man fick skit jobbiga kommentarer (elaka) när man la ut en bild på sig själv.

Hoppas dom slutar med det dom som gör det.

många kramar ELin i Norråker<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress