Som jag nämt tidigare så var det buffé frukost, lunch, middag. Men ngt som verkligen var en höjdare var frukosten! Trots att ostskivorna var tjocka och den naturella yogurten var sötad så var frukten, jousen, kroasant:erna (om de nu stavas så) och tomaterna himmelska!




badarpojken

One Bahia Principe, porfavore..


Update from home:
Jag har nu skalat av mina jobbalternativ till två. Kundtjänstjobbet på jämtkraft kändes inte allt för spännande, så jag pendlar mellan banken och praktiksamordnarjobbet. På onsdag kommer jag träffa rektorn för att få en bättre uppfattning om vad mina exakta arbetsuppgifter komme rinnebära. Jag fick dessutom veta att min timlön skulle öka med 20 kr vilket får mig att luta ännu mer mot samordna-jobbet. Men vi får se först på onsdag. Låter de kul och utmanande tar jag det!



Är i Norråker nu, åkte hem med mamma och pappa som var till stan idag. Ni kan inte ana hur glad Silas-grabben blev. Har nmog aldrig sett han så glad. Han hoppade HÖGT framför mig flera ggr ända tills han hoppade rekt upp i famnen medans jag stod raklång. Mammas lillkille!

Linda - ndaiL

ja, frukosten ser grymt god ut!!

Linda - ndaiL

Okej!



Jag trodde faktiskt det skulle vara dyrare.

Mm jag är grymt sugen på attå ka dit nästa vinter :)



Roligt att testa ett resemål som är ovanligt, och inte som tex thailand dit "alla" åker :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress