God härlig morgon på er,

Hemma och filmmys blev det igår istället. Mamma bjöd på vin och ostar. Hon är bland de bästa jag vet, just nu sitter hon och stickar (förbrilt) en pippi-tröjja som hon hoppas på ska hinna bli klar med innan jag åker och undan går det. Hur rar är man inte då. Kommer vara perfekt att dra på sig om kvällarna!

Väckaren ringde 9 i morse, bestämde mig innan jag somnade att jag skulle ta tag i min klädsituation som mer eller mindra börjat urarta inne i mitt gamla flickrum. Och nu  har samtliga kartonger tömts, vissa kläder har redan funnit sin plats i garderoberna, medan andra ligger prydligt vikta på sängen i väntan på att få sin egna plats.

Frukost

Nu ska jag smida om för att bege mig ner till mormor för 11-kaffe. Regnet öser ner ute, men jag trivs - stormtrivs!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress