"Grattis! Du har blivit antagen vid Santa Monica College..."

Härom dagen fick jag beskedet att jag blivit antagen till SMC. Jag blev för en sekund helt svag i knän när det gick upp för mig att det här verkligen händer - att jag åker den 17:e aug. Visst har jag varit medveten om att vi åker hela tiden, men när jag själv fick läsa beskedet, svart på vitt att jag är garanterad en plats på skolan, vaknar fjärilarna i magen till liv.

Igår betalade jag in det sista i den här processen för att nu sedan kunna ansöka om visum och jag har även fått grönt ljus från CSN att lånet är beviljat.

Jösses, tänk när det bara är en månad kvar, när det bara är två veckor kvar, när det bara är tre dagar kvar....

Linda - ndaiL

spännande! :D



o grattis :D

Linda - ndaiL

Tack, jo de va jättetrevligt!

Bara jag

Åhhhh... Jag får fjärilar jag me ! Gud så kul för dig och framförallt SPÄNNANDE !!

Kramar om !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress