Vilken härlig dag,

Ösd i all ära, men soliga, varma dagar är det sällan det bjuds på. Förmådde mig inte att ta mig till jobbet idag - förkylningen spökar flitigt, men lite sol lyckades jag passapå att ta del av. Märkligt det där.. Tänk att det jämt ska vara sånt himla trist väder. Ska man försöka se till ngn fördel så är det väl att man blir så försvinnande glad de få ggr man får njuta av hans sällskap.

Men är dte inte varmt ute så är det varmt inne hos mig. Elementet i köket har fått ngt tuppjuck och krämar värme mot en.. Blir så himla less att jag inte ns orkar lägga energi på att fixa skiten, utan stänger dörren dit in och håller mig i övrioga delen av lägenheten. Hej latmask!

Nej nu blir det bada, halsen ska kureras. I morgon måste jag försöka bege mig till jobbet..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress