Det är 31/3 - sista dagen i marsh - sista dagen i lägenheten på Rådhusgatan 30.

Idag ska det hände, herre gud jag våndas redan över alltsammans... Jag ska flytta till Rådhusgatan 26, 100 m därifrån jag bor nu. Ägnade hela dagen igår åt att packa. Alla dessa prylar och KLÄDER!! Maria, du ska få komma och plocka med dig vad du vill ha för jag har FÖR mkt kläder inser jag!

Kl 18 hade jag hoppats på att vara klar. Då slutar Maria på jobbet och är tänkt att följa med mig och min stora härliga familj till fjälls och Borgafjäll. Men innan dess så ska det flyttas, och innan dess så ska jag jobba 5 h på banken först (?!) Ja hur tänkte jag där egentligen..

Men herre gud, det är ju påsk i morgon. Fattar ingenting..


Nä nu måste jag dra, adjö!

emma

Sänder över lite extra energi, för det där lät lite jobbigt. hata flytta. Men det är bra att se fram emot att få åka hemåt när du är klar, ciao bella! Vi hörs

Anonym

Hoppas det går bra med flytten. Ska bli kul att se din nya lägenhet.

Påskkram

mammma

MARS

Emma-Lisa

Tack till er båda ;D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress