Som väntat,

Anna Bergendahl och Sverige tog sig inte ens till finalen.. Herre gud Sverige, vad håller ni på med? Ni gjorde ju samma grej i fjol när ni röstade fram Marlena..

Fredag, min fina! Jobba nu då, sen ikväll är det sommarsittningen på skolan, kan bli riktigt trevligt! Dock ska jag med en buss kl 7 i morgonbitti upp till Norråker och min lilla Silas. som jag längtar efter han nu, det går inte beskriva.

Bara jag...

Förstår att du saknat honom men jag kommer oxå att sakna Silas. Han har liksom blivit min på nå sätt. Han är ju så go och härlig och Molly och han har så kul tillsammans. Har ju haft honom ända sen i februari nån gång. Nåja, får väl träffa honom sedan nån gång igen hoppas jag...när det nu blir. Samtidigt ska det bli skönt att få rå om bara Molly ett tag. Vi behöver få gosa ifred =D Tror att Salem al fakir skulle gått till final. Den låten är ju kanon. Ta hand o dig, vännen !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress