Det va ju som bekant sommarsittning på skolan i fredags:

Linn-Kristin                                  Gabbe

Fia                             Johan

Emma                         Gustav

Och kvällens bästa Susanne!

Köpte mig en jacka för ngn månad sen. det tog veckor innan den kom och när den äntligen gör det är den i fel storlek - hej 34! 250 .- och tre veckor till skulle det ta för att få den i 36, så jag beslöt mig för att behålla skiten.

I övrigt så är jag väldigt trött, klev upp kl 7 i lärdags och åkte buss med Maria upp till Norråker. Jag fick äntligen träffa min lilla kille som varit borta aldeles för länge och gud så glad han blev när han fick se mig.

Jag har också kört grävmaskin i helgen. Hahha, jo det är faktiskt sant. Pappa har ju diverse maskiner och prylar där hemma så jag tyckte att det var på tiden att jag fick provsmaka litegran också. Trodde till en början att det skulle vara svårt att manövrera med alla spakar, men det gick galant. Sen körde jag sönder den. Fast det var inte mitt fel, menjäklar vilken grop jag grävde sen!

Nu är jag tillbaka i Ösd, lillgrabben har fåttfölja med och jag har flyttat in i min nya lägenhet. Väldigt skönt att få ha sitt eget igen måste jag säga. det är en liten etta som ligger ovanför åhléns - en tillfällig lösning tills jag åker till L.A och appropå det så skickar jag in ansökan alldeles alldeles strax. Behöver nu bara tejp, ett gem eller ngt som jag kan sätta fast min bild på till min ansökan.

Nej, nu kan jag inte sitta här mer. Ha en strålande start på veckan!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress