Efter skolan åkte jag hem medans grabbarna drog på IKEA,

Jag gick direkt till The Grove och knatade längst upp på Barns and Nobel med en kaffe svart och pluggade i två timmar. Sedan kom Susanne och Lisaoch det blev shopping, fika och kändisspotting. Jodå, jag börjar ju lära mig att känna igen folk nu. Anna Fairs (från Sceary Movie-filmerna), Mario Lopez (igen, han spelar ju iofs in sin show här på the Grove) Philip Hamar (jo,han bor ju här) och i skrivande stund sitter faktiskt Hilary Duff 100 m ifrån och signerar böcker (kön är tok-lång så jag orkar inte gå dit och titta, så jag kan väl inte påstå att jag sett tjejen, men, men...)

Anna Faris


Hilary Duff

MarioLopezA02.jpg Mario Lopez image by myprettyrose
Mario Lopez


Philip Hammar, hahaha

Som sagt, jag har ju tidigare haft lite svårt att komma mig för att kolla efter kändisar, men dem finns ju här.. Som i fredags på Playhouse t ex - Då hade tydligen Tiger Woods haft bordet bredvis oss, tror ni att jag hade lagt märke till honom?? Herre gud... virrpanna.

Nej, nu är klockan 21:15 och jag är klar med mina läxor - dax att bege sig hem!
Store ImageStore Image
Barns and Noble

Btw, tusen tack för grattulationerna - det värmde <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress