10 augusti 2011

Tajt om tid

Hawaii

Hej och ha kamrater,

Jag hinner aldrig med att blogga. Vid narmare eftertanke undrar jag om jag har hunnit med det i vanlig ordning det senaste aret... Naval, har kommer en liten snabb resum'e pa vad som forsigar pa Hawaii:

19 dagar aterstar. Det ar tjockt mkt med skolan. Jag brat en ta i fredags nar jag klattrade i vattenfall. I helgen var jag och 13 andra uppe i North SHore och campade pa en hast ranch. Jag sov pa stranden i enbart min onepiece under stjarnorna (magiskt). Det spelades trummor, gura, spel, grillades kott, korv och s'more's. Det dracks vitt bubbel och ol. Det solades, spelades frizbeegolf och arrangerades driving-range-tavling (eller vad jag nu ska hittapa for ord - det skjots golfbollar pa stranden i vart fall).

Fantastisk helg, fantastiskt sallskap - sa underbart att fa mojligheten att traffa och umgas med alla dessa harliga manniskorna.

I morgon kvall kommer Hanna och Emma - Jaaaa!!! Jag har verkligen langtar efter dem och det ska bli sa roligt att fa dela med mig utav allt det har! For tro mig, det kommer vara svart att med ord, bilder och videoklipp beskriva hur min vistelse har har varit. Sa darfor ar det fantastiskt att jag nu kommer ha nagra att kunna prata om det hara med.

Nej tillbaka till plugget, pa torsdag har jag en final som jag verkligen hoppas pa ska kunna gora bra ifran mig pa och sen ytterligare en final den 18:e - woop woop, here we go!


[ Lovar att det kommer komma massor av campingbilder snart]

Okole Maluna!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress