25 februari 2011

Coolt!

Partyparty

Hanna har ju spelat den här låten om och om igen den senaste veckan och jag måste medge att jag gillar den hårt (dock är ju rätta versionen såklart bättre).

I ALLA FALL! Nu efter lunchen så kom vi på att vi skulle kolla in videon och märker då till min förtjusning att videon är inspelad på Vouyer - En klub som vi hängde på jättemkt framförallt i början av våran vistelse i L.A - Galet!
Minns så väl första gången vi var där.. Det var den första kvällen vi var ut dessutom och jag höll på att tappa hakan när jag såg alla halvnakna tjejer som dansade i budar/tumlade runt i nätet i taket/på bardisken. Nä det går inte med ord försöka beskriva hur det var. Så som tur är så finns det ju ett smakprov på Enrique Iglesias video: Tonight (I'm fuckin you)


Första kvällen på Vouyer

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress