24 juni 2011

Nu har hon åkt

Hawaii

Jennie åkte igår,
Det kändes i hjrtat. Ä*r så glad över att hon reste hela vägen hit till mig. Det betydde verkligen mkt!
Lite bilder från tiden hon har varit här:
Birthday morning - Getting ready to cruze the beach - Sunday funday whoodup!
Surfing Castels
Ryan
The Mokes som vi paddlade ut till tidigare
Hihi, den här hunden spran lös på stranden och stannade upp framför oss på en av våra surfbrädor och där stod han ett bra tag och njöt av livet.
Näpet värre måte jag säga.
Herre gud, annars så rä jag helt ärligt dödstrött! Hittills har jag nog inte varit tröttare. Nu ska jag slockna, sova ut för andra gången sedan jag kom hit (jag och Jennie klev upp 9 i förrgår). Sedan ska jag ta bilen - Ja men SHIT för farao!! Jag har ju bil nu!!! en stor Nissan SUV som rymmer hela min bräda - Jag är överlycklig!! Äntligen behöver jag inte vänta på att ngn annan ska dra till stranden, nu kan ja dra och surfa precis när jag vill!!
Nej för 17 nu måste ja sova... Krma på er allesammans och Glad midsommar!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress