Hör och häpna men jag tror att det gick lite bättre denna gången på tentan..

Efter den gick Hanna och jag ner på stan. Hanna gick lös på shoppingen och fyndade massor. Jag nöjde mig med en jumpsuit(måste ju börja kolla på strandkläder) och ett par nya löparskor. SLängde mina äckliga tå-jonny-löpare när vi lämnade L.A, men inte kommit mig att köpa nya förän nu. Löparskor är ju svindyrt! 1500 för ett bra par. Dock kostade de jag köpte snarare en fjärdedel men jag har testsprungit dem och nog tåls dem att lubba lite i..

När vi kom hem så gjorde Hanna Glüwein medans jag tog en powernap - gott!! Senare på kvällen kom Lovisa och Emil och åt middag. Hanna och Lovisa överraskade med en egenkomponerad visa till mig. Den handlade om att dem inte tyckte att mitt påhitt att flytta till Hawaii var ngn vidare bra idé... En jättefin sång som både framkallade skratt och tårar <3




Kvällen slutade med utång på Rex. Det dansades och stojades, en riktigt trevlig kväll!

Nej nu ska jag byta om för yoga 70!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress