Har varit ledig idag,

Jodå det tåls att skriva igen: Jag har varit ledig idag!! Herre gud när sist hände det liksom? Alltid har man ju ngt att göra, läsa eller så, men inte denna tisdag (just de VVL är flyttad tills i morgon, min tur då att styra middag). Anyway, tog och tvättade i morse, inte en dag för sent!

Mamma berättade för mig här om dagen om när hon hade hållit på att hänga tvätt och min brorsdotter Vanja på 3 år var med och kollade på när hon hängde upp underkläder. Hon hade tydligen tittat med stora ögon på mina trosor och tyckt att de var sååå fina. Sedan när mamma hängde upp ett para av hennes egna frågade Vanja henne: Mammo, är det där din kjol?" Haha sötast i världen är just vad hon är

Men jag håller med min lilla tjej. Jag blir glad i kroppen av mina trosor.  Victoria Secret har ju så himla mkt fint och det är ju inte så dyrt heller

Love PINK


Lill Sil och jag har varit ute och promenerat halva dagen. Pratade i telefon med bl a Mella och Jennie att jag till slut hade villat bort mig helt och gick väl en längre än jag hade tänkt..



Men förresten, jag tänkte att jag skulle försöka mig på det är med twitter. Har än så länge ingen aning om hur det fungerar riktigt, men är ni nyfikna så kan ni hitta mig på EmmaLisaPet..

Ikväll är det fotocirkel, gud vi skulle ha tagit närbilder tills den här gången, måste leta reda på mitt mackro och se om jag kan få till ngt :S

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress