26 maj 2011

Lovely Music

Hawaii

Slocknade vid poolen när jag kom hem från Waikiki,

Istället för att lyssna på musik i lurarna så har jag börjat lyssna med iphonen bara liggandes bredvid. Då kan man lyssna till hur vinden blåser och fågelkvittren. Iaf så slumrade jag i ca en timma för att sedan göra lite plugg. Kate kom hem från jobbet och vi hängde lite och käkade middag här hemma sedan så gick jag ut på en powerwalk runt området. Tog mig lite mer en timma, men tiden försvinner snabt när man har bra skit i lurarna. Raggae musiken - den spelas på alla radiokanalerna, i varje bil och i varje hem. Smittsamt, så otroligt smittsamt - glad musik helt enkelt!

Pratade nyss med min brors sambo Marielle. Hon skickar bilder på Vanja och Leo hela tiden, så glad för det. Den senaste var den här på lillskruttan som har på sig födelsedagsprecenterna hon fick av faster. Herre gud att tjejen är 4 år!


Ojoj, hur ska det här gå.. Känner redan att jag börjar sakna mina fina där hemma!

Nej nu blir det duschen. Finns det ngt härligare när man har varit i solen hela dagen, få gå coh ta en dusch och sedna smörja in sig i ngt svalt, krämigt och väldoftade?!

mamma kusin ulla

Oh,jag ser faster Mina på en gång.

Hon såg nog ut så där när hon var liten.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress