I morgon gäller det fan,
Jag har omtenta i Advanced Corporate Finance (ja, ni hör ju bara på namnet...). Torskade såklart med två poäng och nu hänger allt på den här tentan. Läget är som så att jag måste klara alla D-kurser för att få skriva uppsats i vår. Jag har pluggat as:et av mig verkligen. Igår var jag på biblioteket tills att de bokstavligen släckte lyset.
Och det blir inte lugnare för det. I morgon efter tentan så ska jag hoppapå och börja plugga inför nästa. Eftersom jag har vit månad, dvs inte dricker och lägenheten är tömd på folk, så blir det nog till att plugga (folk har som lite svårt att umgås om kvällarna nykter när dte kommer till helgerna - så då får de bli böckerna ist).
Eller ja, jag skulle ju typ kunna knarka... De är ju inte att dricka...
Plugga eller punda - det är frågan. Nej huga, blivit lite för mkt redbull och kaffe för den här damen. Nu - bubbelbad, bus & bed - Over n out!
Anonym

Hur gick det med tentan !! Du grejar det du är ju en krigare

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress