26 oktober 2011

Skate

Hawaii

En av skillnaderna mellan L.A och Hawaii var att jag spenderade inte lika mkt pengar på materiella saker (i L.A blev det en och annan klänning vill jag lova). Här gick pengarna åt mat och soppa till bilen. Och nej det var inte så att jag åt en massa mera mat utan det var utflykter varje dag som gjorde att det gick soppa som inget annat - härligt!
Men jag köpte några få saker i vart fall - en sufbräda, en GoPro och en Longboard! Har länge velat haft en långboard men dem är ju inte direkt billiga. Nu hade jag inte bara fördelen att dollarn var så svag, brädorna här är billigare och Ben kunde dessutom trolla lite med priset!
Här är vi och skatear nere i Alamoana park - som gjord för longborders. Det verkligen dumma nu är att jag inte fick med mig brädan hem (ska skäppa den, vilket INTE var billigt visade det sig). Så jag har inte kunnat åka ngt sedan jag kom hem. Men ska se om inte Ben kan ta den på flyget när han och steve kommer hit i vinter - Yes they are coming over!! YAY!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress