29 september 2011

VVL <3

Bara mina fåniga ord

Ok, nu ska jag testa ngt nytt.

Blogg.se har numera en app som gör att man kan blogga direkt ifrån mobilen - passar mig ganska bra får vi hoppas. För som ni alla vet så sitter jag sällan vi datorn att det blir några inlägg här.

Men back to Hawaii och back to mina vänner. Dagen efter Olomana så åkte vi upp till North Shore. Det blev bubbel and o.j på Waimea beach, sol bad och klipphoppande! Därefter tog jag dem till turtle beach - dem är pampiga, ja helt magiska sköldpaddorna och så vackra sen..

... ungefär som mina två vänner och våran dag tillsammans där uppe för den delen!

Emelie Bäck, Cancerfonden

Hej!

Nu är det dags för årets upplaga av Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj! Förra året uppmärksammade du Rosa Bandet och kampen mot bröstcancer här på din blogg. Vi hoppas förstås att du vill hjälpa oss i år igen, genom att uppmärksamma kampanjen och uppmuntra din läsare till att också engagera sig. Målet är att alla ska överleva bröstcancer. Hjälp oss att sprida budskapet! Här hittar du material till din blogg och olika sätt att hjälpa till: http://www.cancerfonden.se/sprid-budskapet. Tack!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress