Så här är det - Man väljer vilket humör man ska vara på!
I morse när jag vaknade bestämde jag mig för att vara extra glad, för precis som när en människa med dåligt humör smittar ner andra och får sin omgivning att bli precis likadan så har ett gott humör precis samma sak - och vist fungerar det! Är man inte på bra humör så blir man om inte annat de när man är extra trevlig, vågar bryta svenne-reglerna och börja spontanprata med folk man inte känner, ge spontana komplimanger eller bara ler extra mkt mot dem man möter!
Uppsatsen går fint, min examenspartner är en hejare på att skriva och vi får bra respons från våran handledare. Träningen rullarpå som inget annat och jag är på gymmet minst en gång per dag (oftast morgon och kväll numera). Är inne i ett flow nu där jag känner att jag skulle nog kunna vara nykterist för resten av livet och jag har hittat en kostform som både ger mig energi och tar bort allt överflödigt onödigt!
Jag ska tipsa om en app som heter JEFIT, blev utsedd till 2011 bästa app som är det perfekta "hjälpmedlet" för dig som gymmar. Du lägger in alla dina mått och gör upp scheman för varje vecka hur du ska träna, det finns över 100 olika tips på övningar och för varje vecka uppdaterar du dina mått (man kan lägga in bilder om man så vill) för att kunna se hur du utvecklas. Beroende på om du vill gå ner i vikt, bulka eller bara träna vanligt så får man olika tips på förbättringar allt eftersom - Och Appen är helt gratis!
Nej nu ska jag försöka klippa ihop filmen från våran helg uppe i Borgafjäll. Det har tagit över 30 min av att bara ladda upp alla klipp iMovie!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress