19 januari 2012

Bonuspoäng

Hur ska jag kunna låtabli?
Ryssen var förbi på skolan idag när jag tentapluggade. "Men du sitter ju och surfar på flygbiljetter, du pluggar ju inget... vart ska du?". Jag berättade om dagdrömmarna och fick till svar "Ja, men jag har ju en massa eurobonus-poäng som ändå snrt går ut, du kan få göra en bra deal med mig" Tur och retur till L.A för 3000 (SAS flyger inte till Hawaii).
Turtle Bay, North Shore, Oahu, Hawaii
Är det bara jag som tycker att det är en möjlighet som är på tok för bra för att vara sann?
Jenny

Hawaii är mitt drömresemål men just nu går studierna först. Jag fastnade för din blogg just för att du har varit på Hawaii och nu ska du få åka dit igen, klart du skulle ta chansen! Ska bli roligt att följa din resa.

Marliina

Jag skulle tacka, ta emot och packa väskan omedelbart hehe :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress